شما می توانید

دوستی گفت من رژیم دارم .  گفتم : شما وزن متعادلی دارید . نیاز به رژیم نیست !؟ او گفت : رژیم تغذیه نیست رژیم تفکر و رفتار است . در این رژیم اجتناب می کنم از :  ۱- افکار منفی  ۲-آدمه
جستجو
طبقه بندی موضوعی
خلاصه آمار
مجموع بازدید ها
1,121
نمایش های امروز
1
نمایش های دیروز
0
مجموع مطالب
27
مجموع نظرات
0
حاضرین در سایت
1
کلمات کلیدی

بایگانی
آخرین مطالب

انرژی مثبت 20

سه شنبه 28 آبان 1398

دوستی گفت من رژیم دارم . 

گفتم : شما وزن متعادلی دارید . نیاز به رژیم نیست !؟

او گفت : رژیم تغذیه نیست رژیم تفکر و رفتار است .

در این رژیم اجتناب می کنم از : 

۱- افکار منفی 

۲-آدمهای منفی 

۳-کسانی که لبخند را از من می گیرند. 

۴-آنهایی که باعث میشوند سایه غم و حسرت بر نگاهم چیره شود . 

۵-آنها که باعث می شوند اعتماد به نفسم را از دست بدهم

  • سه شنبه 28 آبان 1398
  • محمد

نظرات   0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش